HeartMath giver hurtig lindring af symptomer på stress, angst, overbelastning eller depression

Køb din Inner Balance Sensor i vores Webshop, eller læs videre her, hvis du har brug for hjælp:

– Hos HeartTeam er første skridt at få lindret dine symptomer og få aflastet dit nervesystem. Først derefter arbejder vi med at få etableret nye strategier og indsigter ift. fremtiden. Når du og dit nervesystem er faldet til ro, din krop arbejder mere normalt, og du kan tænke klart, så begynder arbejdet med at kigge fremad.

Under hele behandlingsperioden skal der trænes meditation med en øre-sensor (Inner Balance Sensor) 2 x 10 minutter daglig. Meditationsformen er helt enkel – og alle kan lære det. Et normalt forløb vil stække sig over 5 til 10 behandlinger.

Du kan enten købe din egen Inner Balance Sensor til iPhone eller iPad (se vores Webshop) eller låne en af os under forløbet.

Med udstyret får du direkte feedback på om du mediterer korrekt, og opnår derfor ekstremt hurtigt resultater, der giver ro og aflastning i hele nervesystemet.

Hvad er HeartMath meditation?

HeartMath meditation er den ultimative kloning af Vestens videnskab og Østens meditation. Metoden opbygger psykisk modstandskraft og hjælper dig med at holde balancen i en hektisk hverdag og bruges i dag af mennesker over hele verden. Metoden er videnskabelig dokumenteret på HeartMath Instituttet i USA.

En Inner Balance Sensor viser dig med det samme, hvordan dine tanker og følelser påvirker hjertet og hjernen og guider dig til at træne og opøve dit indre fokus. HeartMath teknologien er en moderne, effektiv måde at forebygge og behandle bl.a. stress, angst og depression på – og opøver samtidig evnen til performance.

Hvor ofte?

Du skal bruge din Inner Balance Sensor 2 x 10 minutter om dagen, 5-7 dage om ugen i starten. På denne måde opbygger du i løbet af kort tid psykisk modstandskraft og vil hurtigt få en oplevelse af bedre balance, mindre stress og større restitution i hverdagen. Efter kort tid kan du nedsætte frekvensen til én gang om dagen.

Når vi mediterer regelmæssigt – opøver vi evnen til at holde fokus og koncentration. Vi tænker mere kreativt, vi styrker vores immunforsvar, sover bedre og påvirker generelt vores nervesystem i positiv retning. Lider du af stress, angst eller depression er det et tegn på en overbelastning af nervesystemet, der reagerer med symptomer som bl.a. hjertebanken, forhøjet blodtryk, hurtig og overfladisk vejrtrækning, kort “lunte” og hukommelsesbesvær. HeartMath meditation lindrer hurtigt symptomerne og giver mere indre ro og balance, som kommer både os selv og vores omgivelser til gode.

Vil du vide mere om HeartMath metoden? Så kan du læse mere HER

mødre hjælpen